Országos Kéktúra a fiatal lány szemszögéből

Elindulni bármikor lehet

Egy kis előzetes

2018. május 22. 21:02 - Makk Adrienn Kami

avagy a túra és én

Világ életemben nem voltam egy nagyon sportos ember. Bár voltak szakaszok az életemben, amikor sportolhatnékom volt és mindent kipróbáltam, amihez kedvem volt. 

Így esett meg ez 2015. őszén is, amikor életem első teljesítménytúráján részt vettem. Nagyon tetszett. Akkor még kezdőként és nagyon lelkesen vágtam neki az akkor még nagyon hosszúnak számító 14 km-nek. Semmi bemelegítés, rákészülés. Elkezdtem. Nem tudtam, hogy mire kell számítani, mert egy teljesen új terepre érkeztem. Nagyon élveztem, megtetszett és az első alkalmat követte a többi. Előfordult, hogy egy hétvégén 2-3 teljesítménytúrán is részt vettem. Beleszerettem ebbe a sportba és hobbiként tekintettem rá.

A 2016-os évben rengeteg túrán részt vettem és akkor figyeltem fel az Országos Kéktúrára, amiről korábban már hallottam, de nem mélyedtem el a témában. 
Úgy voltam vele, hogy idővel majd biztosan elindulok és megcsinálom. 

2017-ben összesen 3 túrán vettem részt. Ez drasztikus visszaesés az előző évhez képest. De ekkor már tudtam, hogy mindenképpen el akarok indulni a Kéktúrán. Tudtam, hogy ez nem egy rövid táv, nem egyszeri alkalom, hosszú az út, de nem véletlen, hogy szembe jött velem a lehetőség.

A Lurdyban egyszer betévedtem egy térképboltba. Volt időm és nézelődtem. Egyszer csak kezem ügyébe került az OKT füzete. Nem is haboztam, azonnal megvettem. Hazaérve nézegettem, ismerkedtem vele. Aztán egyszer csak a polcon kötött ki és egy jó darabig nem is nyúltam hozzá. 

Eltelt a 2017-es év és a füzet csak porosodott. Mígnem eljött az idei év. Legbelül már nagyon nyomott a gondolat, hogy el kéne indulni a kéktúrán. Belegondoltam, hogy ez egy elég kemény próbálkozás lenne, hiszen az országot be kéne járni, amivel nincs is gond, de jöttek a kérdések. Hogy fogok elindulni? Kivel fogok túrázni? Hol fogok aludni? Mit fogok enni? Ilyen és ehhez hasonló kérdések sorozata fordult meg a fejemben míg nem eljött a 2018. húsvétja....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://oktleanyzo.blog.hu/api/trackback/id/tr2213993960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása